søndag 6. november 2011

Blogg!

Ettersom jeg er en ivrig bloggleser selv tenkte jeg det kunne være gøy å prøve meg med litt blogging selv! Bloggen min kommer i hovedsak til å handle om klatring, ettersom det er dette som opptar mesteparten av tiden min. I år har jeg friår og har muligheten til å dedikere all min tid til klatringen. Ingen skole og begrenset med jobbing betyr mer tid til trening og reising! Ettersom jeg planlegger en del turer og konkurranser i år tenkte jeg det kunne vært gøy med en blogg hvor jeg kan fortelle om alle mine opplevelser i løpet av året. I tillegg håper jeg det gjør at jeg blir litt flinkere til å ta bilder når jeg er på tur sånn at jeg har noe å legge ut her på bloggen. Pleier vanligvis ikke å være så flink til å huske på kameraet på tur, men nå er jeg nesten nødt! Håper bloggen blir en suksess ;) Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar